joi, 3 septembrie 2015

Concurenta

Salut,

am tot citit diferite postari,dar in ultima vreme
nimic nu m-a impresionat,de fapt cam aceeasi idee
insa impletita cu condeiul in stilul propriu de fiecare
...coach,antreprenor,etc.
sa fie vorba de.......
concurenta neloiala?!!!!







un lucru insa nu am inteles?!
de ce se duce grija altuia,atita timp cat
iti merge bine!....s-au poate succesul celuilalt
te face mai gelos ...ma gandesc la......
concurenta pe piata!!!!!























m-am bucurat de Dusul cu motivatie..
am aflat nume noi in on-line si viitori coach,
am aflat multe trucuri si oameni care  folosesc
aceste trucuri....evident in on-line.....dar am gasit...
concurenta perfecta !!!!!!!!!





















concurenta,care ma pune  pe ganduri este...
concurenta   carcotasa !!!!!!




















poate o sa te intrebi cum este asta....

exemplu:

Florin Rosoga spune ca are 1000000(un milion)
de cititori(abonati la newsletter).



..un alt coach(concurenta) nu aproba aceasta declaratie scrisa
si publicata pe blog.






















dupa 3 ani de on-line,cred ca:
* concurenta ori nu stie CUM  ???...

*ori a facut un pact cu altcineva care vrea sa
pateze munca omului perseverent.



Indiferent ce se va intampla in viitor,cert este ca 
Informatia ,costa'.


sper ca pe viitor sa primim materiale cu continut relevant
si cu exemple de businessuri de succes.....
k... de povesti ne-am saturat !























fapte nu vorbe...e un proverb :))



Cu drag Florin Duta (care descopera si alte feluri de concurenta on -line)

ps;
    cu un autoresponder platit,faci fata abonatilor :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu