joi, 4 iunie 2015

Cum Sa-ti Prelungesti Viata / pitoance



Salut,


am luat o mica pauza si am plecat ,
in vacanta ,la Alesd,un orasel mic,
dar interesant din zona Bihor.














La invitatia unui Prieten am incercat
sa inteleg ''supravietuirea unor oameni''
din Romania,prin culegerea si vanzarea
Ciupercilor,gasite in padurile noastre.















Deci,defrisarile anormale aduc si paguba
in alimentatia ;;italienilor;;














Poate nu stii dar un kg de Pitoance se vinde la
Achizitor cu 7-8 ron.Cine vrea sa castige Traiul zilnic
merge in Padure si la ora 12 poate primi 40-50 ron.


............................................................................................................

Azi am intrat pe yahoo si gmail sa vad scrisorile primite.



M-am bucurat cand am vazut raspuns de la Alex,
tipul care s-a apucat de Programare Web Design,
acum aproape un an de zile si are ce arata.


WebDesignAcademy.ro

Asa ca daca vrei sa inveti acum ai de unde invata.


Eu unul am pierdut 3 ani degeaba,asteptand sa
incep cursurile la Informatica Oradea.
acelasi raspuns:nu avem candidati!
aiurea ,nu au reclama !!!!

In fine,daca vrei sa inveti acum ai de unde,daca vrei
sa lucrezi cu Wordpress,ti-am spus de Claudiu G,
daca vrei Secrete,ai ConversionAcademy.eu,
daca vrei promovare ai Cristinne.ro,etc !


NU mai cumpara Copy -Paste,
Nu investi in Informatii Copiate de pe Wikipedia.


TU ce Afaceri faci??.....cu Profit$?!!!

Cu drag
               Duta Florin(care iti arata unde trebuie sa citesti)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu