marți, 15 septembrie 2015

Despre Colaborari si Parteneriate

Salut ,


desi in ultimul timp,aud si vad o groaza de
prostii si aberatii,de cand cu musulmanii,
nu despre asta vreau sa scriu,oricum
sant altii platiti sa o faca.















a mai plecat un roman mare,care a scris si
versuri pentru comunisti si adevar dupa...
Nu despre Adrian Paunescu vorbesc,
despre Vadim Tudor,care asa nebun cum era,
spunea adevarul....!


............................................................................................

Am tot primit mesaje in ultimul timp,
de la mai marii marketingului si dezvoltarii personale!
Sant sigur ca si tu primesti tot felul de mail-uri
si spam la greu :)))





















Azi am primit un mail de la Zarnescu,ceea ce
m-a influentat sa scriu cateva randuri.

de fapt sant lucruri care confirma unele proverbe !!!

















Intrebarea pe care mi-o pun este urmatoarea:
''sa fie sfaturile Budiste un drum catre Succes?''


colaborari = afaceri

Lorand cu echipa = succes

Colaborarile in Afaceri sint cele mai Banoase
si mult mai trainice decat Concurenta !
(nu o spun eu,altii)

















intra pe constuimimperii.ro si vezi despre
ce este vorba !



NU,nu fac publicitate si nici nu am comision
la acest eveniment,dar am placerea sa cunosti
si altfel lumea afacerilor din colaborari si parteneriate !

Cu drag Florin Duta (care zilnic invata sau mi se confirma ...ceva)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu