marți, 28 iulie 2015

FaceBook / despre Facebook

Salut,



sper ca esti bine !


Am primit azi o stire de pe twitter,pe mail,
ca a lansat un fost jurnalist,victor capra,
pe blogul sau,un anunt:

















''...abia de acum incolo ne va arata FB ,
de ce este in stare !.....bineinteles dezvoltand
subiectul,cat o postare ce pare interesanta,
numai ca ,omul,spune ca sursa ideilor este ...
...de la un canadian ...!''

















oricum ,in ultima vreme,cam totul este
copy/paste,cu unele mici exceptii.


de ce spun asta?!!!





















...manele,cocojambo,meneaito,legalize,etc
sant foste...originale....readuse ascultatorilor
cu alt ritm.



appo: am fost DJ&MC inainte de revolutie !!!





















*c-block,rednex,fan factory,snap,corona,magic affaires
..le-am mincat pe paine...si cred ca o sa ma apuc din
nou,dupa o pauza...buna !!!!



*2007 a fost ultimul an de mixat
la Mare-Constanta in Eforie Nord
la Miss Ellie !



...............................................................................................................................................
....sa ne intoarcem la capra's blog:


dupa ce am citit materialul,am ramas surprins cum
romanul si canadianul au aceleasi pareri daspre FB !
desi se considera nume grele in blogarit....

















....asa a fost si cu discoteca de la Hotel Rusca-Hd,
dj Nick,nu intelegea de ce subsemnatul....
DJFlory$ Mc,am succes si sant invitat la
deschiderea Show-rilor de atunci:


BUG Mafia,LA,Impact,etc!


..plus de asta mai puneam muzica si
pe la Radio Sica-Hd,de nu mai dormeau
Taximetristii si toti ''prinzatorii'' de frecventa!


















Toata lumea Dansa...Carapichoo-Tic,Tic,Tac !



Ai Inteles Acum (cel/a) care citesti....
la cine ma refer ;)























...daca esti expirat si nu mai stii ce sa faci(scrii)
aboneaza-te la ....Smecheri(newsletter)



Pentru mine cuvintul Smecher este folosit
pentru Meseriasi,cei care fac lucrurile,
pina la Excelenta !



*fii sigur(a) ca din fire sant un carcotas,
imi place sa-mi expun punctul de vedere
atunci cand este momentul....
...si stiu ce spun(scriu).



aici este comentariul meu si cred ca am dreptate..
..din 2012 sant si eu..on-line....deci..EXIST :)))


.'''''..FB va fi Landing Page in curind,pentru multi este deja!
FB este tirgul de altadata,unde gaseai porci,cai pasari,gaini,
,militieni,etc.Multe busines-uri castiga bine !
chiar si cei mai inraiti copywriteri si coachi
 au simtit ca FB este bun si...gratis :)))
zarnescu,lorand,soleriu,melinte,au ingrosat buzunarele cu FB,
desi la inceput.....
Lasati-ne sa evoluam,destui il pling pe ceasca,
fara sa stie ce vremuri de c***t traiam !
Good is a dj !!!!'''''
..............................................................................................................................................................

Asa ca FB este ffff important,
FB este pagina vietii oricarui individ care acceseaza
si isi face cont,
FB este deja un membru din familia noastra,
cu FB ne-am regasit Capsunarii,de
meserie ingineri,proiectanti,protectia muncii,
doctori cu 2 (doua)facultati ,etc !













FB pentru Mine este radio bigfm.de
(asculti muzica din toata lumea)

FB este site-ul de prezentare al persoanei care aplica!

TU esti de acord cu mine.?!..Merci !


Cu drag ,
               Florin Duta (care invata zilnic din postarile smecherilor)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu