luni, 11 mai 2015

Cum Sa-ti Faci Publica Afacerea /starad24

Despre StarAd24

Salut ,




de aproximativ 12 luni de zile m-am inscris 
intr-un sistem ce pare sa fie viabil.

 http://www.starad24.com/profits70

de fapt tot promovand pe mail o metoda de a face bani
cu cpc,am primit o invitatie cu un link,din Germania.



am tot primit eu newsletter de la prietenul meu
din Germania cu ajutorul GetResponse,insa nu 
intelegeam Germana.

http://www.starad24.com/profits70

dupa aproape un an de zile de cautari,am gasit
Romanul care sa-mi dea Informatia despre Afacere.


Uite mail-ul:


Buna seara D-le.Duta Florin ,

bine ati venit la Starad24 ,
ma bucur ca v-ati logat in sistem si doriti aflarea mai multor detalii
 referitoare la aceasta companie .
Mai multe detalii va ofer cu placere intr-o convorbire
 pe Skype pe care o putem organiza maine seara  si anume la o
ora stabilita de comun acord .
Eu ma numesc Albert Matias si va voi sprijini pe tot parcursul
 integrarii dumneavoastra in aceasta platforma detinuta de Starad24.

Pe  scurt aceasta platforma poate fi folosita de:

- persoanele interesate sa-si faca  reclama pentru bussinesului detinut
 la un pret mult mai avantajos decat cel existent pe piata la ora actuala;

-persoanele care vor sa castige bani intr-un mod inteligent
 si destul de usor valabil pentru toti cei care pot sa utilizeze un mouse de calculator;

-persoanele care doresc sa investeasca singuri anumite sume de bani
 din care sa primeasca dividente pentru sumele investite ;

-folosirea platformei gratuit in primele 3 luni de test 
 dupa care se plateste minimal tot din castigurile generate(urmeaza sa va explic)

-puteti castiga bani dand doar 10 clicuri cca. 5-10 min/zi

Mai multe detalii le discutam cu ocazia intalnirii  pe Skype.
..............................................................................................................................................................................
Ca sa nu mai scriu atata si sa-ti rapesc timp pretios,am vorbit 
cu Omul pe skype si uite asa  mi s-a indeplinit Dorinta de 
cunoastere a sistemului.

Daca esti interesat(a) sa castigi IN TIMP $$$$,

BANI,nu cat un salariu mediu 300 euros/luna,

te invit sa ma contactezi pentru mai multe detalii.


skype: florin.duta70

mail: djflorys@gmail.com

tel: 0721427588

Iti garantez ca gasesti tot ce vrei pe site si daca ai si firma ti-o poti
PROMOVA eficient.(cost minim-promovare eficienta)

ai 3(trei) luni de testare Gratuit.


Nu te costa nimic sa afli cum sa-ti Vina Banii din Vizionat Reclame.

INSCRIE-TE AICI 







ps...pentru orice intrebari iti stau la dispozitie


Cu drag Florin Duta (care este mereu in cautare de oportunitati on-line)
                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu